Sunday, March 30, 2008

aku sedey...

ari ni aku sedey sgt2.... msg2 yg aku simpan dlm hp since 2006 sume ilang..
aku tak tau cmne leh ilang... tibe2 aku tgk hp aku hang..then aku off hp on blk..
tgk msg...sume ilang....sume takde dh..
aku rs mcm sume tak kene..byk kenangan yg aku simpan dlm tu...
aku rs mcm sume nk pergi jauh dr aku..sume nk tglkan aku..

aku rs sedey sgt2... odw blk dr skolah boy td aku menangis tak hent2...
aku rs cm nk mati... sume kenangan aku ilang...
sume nk pergi dr idop aku... ape salah aku lg??

ape??? tu la satu2nya kenangan yg aku ada... kenangan yg tgl di ant aku dgn dia...
even aku dh ada dia yg br... br aku serahkan ati aku hanya utk dia..
suma ilang mcm tu je.. aku rs mcm sumenye nk pergi tglkan aku...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................

aku nk nangis lg...

2 comments:

Rifaie said...

ololo.. cianye..
tu la nape x backup dulu awal2 msg tu buh dlm pc ke pendrive ke..

next time, klu nk simpan bende2 cmtu backup la dulu bebeh ek..

SYARIENARIFEN said...

TAK TAHU NK JD CMTU.
HUWAAAAAAAAA.......
SEDEY SGT2...
TU JE I ADE KENANGAN DGN DIA..
NMPK MCM DIA BTOL2 SUH I LUPAKAN DIA.. :(