Tuesday, April 1, 2008

1ST APRIL 2008

sape kat sini tak penah kene dgn april fool... aku hangin je aku kene td...dgn yaya la..
die bley dok kasi msg kat aku kate die msk sepital..xcden..aku tak senang duduk..
call hp tak angkat2.... eeeeiiiiiiiii.... nsb baek la aku ade no hp wan...aku call die..wan kat kfc.. heh
tanye wan..kate, kakya ade kat umah die la...kan ari ni april fool..mengom gaban tenuk...
tkena aku... aku msg nyumpah2 yaya..then br call....yaya gelak tbahak2...mengom...rs nk tampo laju2 adik aku sorg tu..heh.. sengal...

Iena, ni akak nad. ni iena yg keje dgn creative tu ke?kami semua kat hospital besar.nad kena tahan wad.dia excident maghrib tadi masa on the way pegi umah akak.akak pegang phone dia ni.iena kenal xxxx?budak xxxx tu.dia slalu cite kat akak.iena tlg bagitau dia psl nad.10q.
mmg sengal adik aku...heh...takpe2...siap ko nant.....

No comments: