Tuesday, July 29, 2008

Jiwe Kosong

susah aku nk gambarkn ape yg aku rs skang ni.. mmg jiwe aku rs kosong sgt2.. lps aku takde pape dh dgn abg.. aku sunyi... siyes aku sunyi... aku rundukn abg... even aku cube buka ati ni utk org laen, tp aku tak bdaya.. aku mmg tak buleh.. aku rs zero.. takde perasaan langsung pd sape2... i'm so sorry pd sape2 yg lps abg.. aku cube utk buka ati ni.. tp apa kan daya... aku tak mampu utk beri cinta ini pd kalian... ntah la..mungkin ati ni masih kuat utk abg.. hurrrmmm.. aku br lps hadapi hari2 yg sukar 4 ari lps.. aku cube utk ceria.. tp aku tetap sedey juga ari tu... mengenangkan nasib diri... aku tpaksa juga senyum walaupun di sebalik kedukaan.. aahhh...sape je yg tahu mslh aku... perihal hidup ku... aku cube utk lupekan sume... ape yg blaku.. tp aku tak berdaya.. aku masih tak kuat.. aku down blk.... aaaaaahhhhhhhhhhhh.....

3 comments:

LaiNi said...

sedey bace :(

kalau x boleh lupa nape berpisah...

dina said...

be strong babe...hopefully one fine day, u'll meet the one...insyaallah

SYARIENARIFEN said...

HOPE SO... ;(