Thursday, September 18, 2008

7 Facts About Me - TAG

The Rules ;
1. Link to your tagger and post these rules on your blog.
2. Share 7 facts about yourself on your blog, some random, some weird.
3. Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs.
4. Let them know they are tagged by leaving a comment on their blog

aku telah di TAG oleh acik.. tq acik mucok...

7 facts bout me.. hahahahaha....

1- gile karok
aku ni suke gile nyanyi... kalo lebey tepat lg org akan gelar antu karok ar... siyes beb... aku pun tak tahu nape aku gile karok... lalalalalaa.. tp sememangnye mmg buleh lpskan tensen.. hehe..

2- gile tenet
ya ya... mmg aku suke mentenet... idop aku cume itu.. errkk.. tak jugak.. kirenye la kan.. kalo takde pc, takde internet, aku pengsan.. adeh.... blur2.. tak tau nk wat pe... tp kalo ade pc.. ade internet.. 24jam on9 pun takpe.... aku tak kesah... korg nk kuar g jenjalan ke ape ke.. aku tgl takpe.. janji kat umah tu ade pc ade tenet... akaakakaa

3- tdo tdo tdo
akakakaka.. tdo itu hobi ku.. yaa... alangkah beshnye bila berada di atas katil ditemani oleh bntl mucoknye... uhhh.. lena2... hehe...

4- pentakut ular
aku ni kn.. dlm byk2 natang.. aku paling takut skali kat ular arr.. siyes... aku mmg takleh belah dgn ular... eeii.. geli geleman aku bai...

5- aku ni akak tp adik... (cmne tu?)
hahahahah... tu la die.. aku n sulong.. tp mcm aku la adik yg bongsu.. akakkaka.. aku la sorg je gurl dlm adik beradik aku... 3 org je..tak ramai.. then bese la.. pape keje aku pas kat adik aku... kahkahkah... aku kan adik... ne leh wat keje byk2... akakaka...


6- bntl mucok
akunye bntl mucok tu kan... idop dgn aku since... hurrmmmm since aku skolah rendah kot.. tak silap arr.. bau die.. perrrgghh... setim.... akakakaa...

7- degil
hurrmm ni la sikap aku yg tak leh nk buang smpei skang.. degil!!! ya.. mmg aku ni degil.. keras pale... heh... ape saje ckp ke nasihat ke.. ade aje aku bangkang.. malas nk btekak.. aku blah je.. akaakakaka.. lalalalala...

ok ni aku tag budak2 semal wanted... hehe...
- sLipar
- mizz_teapot
- Emme comot
- Papa Myra
- Fira
- Kuaci
- AnazWaheedy

peace (^.^)_v

6 comments:

eMMe said...

aku nak wat ape nih tik? tag tu ape haaa?

SYARIENARIFEN said...

SENANG JE...
ATAK CITE LA PASAL ATAK..
7 CITER PASAL ATAK..
THEN ATAK TAG LA KWN2 ATAK..
SERAMAI 7 ORG.
HEHE....

TAG TU MCM TANDE KAN LA..
YEAH..ATIK TAG ATAK DH...
HEH..

*AKU SEMAL ARI NI WEHH..

LaiNi said...

suma org takut ulal.. eekkeke... ulal menan takut x? ahaha.. apa punya soklan la aku ni..

SYARIENARIFEN said...

TAK JUGAK LAINI..
MEMBER NA KAN..
SIAP DIE BELA ULAR TU..
AADDDUHHH...
TGK DIE PGG ULAR TU..

HAAIIISSHHH..
SERAM GUE...

ULAR MENAN?
KDG2 TKUJAT JUGAK..

HEHE..

anazwaheedy said...

adeh..
"AKU SEMAL ARI NI WEH"
apew maksudnya tue..
ekekekekke~

SYARIENARIFEN said...

AKAKAKAKAKA..

ITU KENE RUJUK KAMUS SAKAI..

HAHAHAHAHA.....