Tuesday, November 18, 2008

cite ari ni..

gud afternoon everibodi..

assalamualaikum...

hahahahaha.... ari ni aku nk bceloteh pjg sket.... mule2 ari ni aku bgn tdo dh kul 8.. then aku leh tdo blk. kehkehkeh pastu aku bgn kul 950. tu pun mama dh bising2 kejut.. alaaa.. mama plz... jgn la mrh.. sayam mama.. muuahh.. ok.. pastu aku bgn la mand... blurrpp bluurrpp... abes mand kul 1020.. hahhaaha siap2 gosok baju gosok tudung.. tadaaaa... siap la aku.. then g la koje..

vvrroomm... vvrrroommm...

isi myk time.. cik pam 2 rm20 k.. tq.. aku pun g la isi myk.. mule2 kero gak mate aku ni.. tgk nilai seliter 2.00.. aku wat bodo lg.. pastu tgh2 isi.. tgk blk.. hah!!!!

2.00!!!!

wow.. myk turun rege lg arrr... kehkehkeh.. aku pun sengeh2 la smbl dok pam myk tu... lilalilalilalila... smpei aku tlupa nk snap pic.. heee...


pastu aku meneruskan pjlnan ke tmpt keje.. iaitu d bandar puteri, puchong.. mak ehh... bapaknye jauh bai... hurrmm takpe2... demi mcari rezeki yg halal.. ewaahh.... ekkekeeke.. odw tu mcm2 la jadi... ade 1 exden blah lorong sblh mhala ke kepong kat mrr2.. melibatkn 3 kete.. abes kepet.. adehh.. nasib takde pape yg nyawa ilang.. alhamdulillah.. tp yg bengangnye!!!! jln jammed!! tu la die rakyat malaysia ni.. tlalu perihatin sgt.. heh.. blah sane dh xcden. blah sini plak dgn kete rosaknye.. aduhhh... lalu aku kuatkan lagu yg aku pasang sblm aku drive..

seratus persen chenta ku...... hei hei hei hanya utkmu...
seratus persen chenta ku...... hei hei hei rela utkmu...


ewaaah... gilo den dah.. dangdut pun dangdut la.. asal ilang busan ku memandu.. heee.. mcm tak tahu plak aku ni minat dangdut.. wakakakaka...

lps tu aku trus la pjlnan ke opis.. smpei la opis.. g la amik tiket parking, mskkan 50sen sudah.. namo aku kene saman lg dgn mpsj.. dh la 2x kene saman! huaaaakkk!!!! bile aku nk g amik pas bulanan tah.. adehh...

pastu msk la aku ke opis.. lilalilalila.. msk2 onkan ekon tmpt aku.. then on pc.. then cek la satu persatu.... myspace la.. email la.. asscrewz la.. bkk irc la.. ym la.. pastu haaa!!! friendster!!! dh elok dh spt sedia kala.... yeaahhh... gumbiranya aku.. hehe.. ttp... ade sst yg wat ati aku tsentuh... bile tgk pic ssorg.. :( ntah la.. tibe2 wat aku rundu pd die.. then tak sangka lak tu.. cmne baju raye leh same warna dgn die?? huwaaaaaaaaaa........ uhuk uhuk... hurrmm takpe la.. dh takde jodoh kan.. me redha.. me time... :( uhuk..

ok.. celoteh time abes dh... now rehat time.. nk mkn tak tau nk mkn ape.. hehe.. ade sape2 nk banje ke??

animated graphics

peace (^.^)_v

No comments: