Wednesday, November 26, 2008

HARI NK MENCARUT!!!

ari ni mmg ari aku nk mencarut.... sori la sbb mane2 yg tak penah tgk aku mencarut.. then tbace plak sini..

1st
- satu kes pasal hp aku...wat gile..skt jiwe aku...


2nd
- ni kes lame yg idop blk.. unkel tahu kes ni.. my ex searhing for me.. td aku tgh serabut pasal hp, die call opis.. aku pelik mane die dpt no opis.. mcm sial perangai.. ape ko nk lagi ar setan!!!! g mampos la... aku tak cr ko.. tak kaco idop ko.. so ape mslh ko kaco idop aku?? cari aku keje mane.. duduk mane.. no opis aku.. alamat opis aku... hey musibat.. aku rs kan ko tak layak idop la.. dr nyusahkn idop org laen... ko dh ade idop ko.. pegi... jgn ganggu aku lg... aku semak la tgk ko.. dgr sore ko.. nyusahkan aku... sory to say... baek ko berambos dr idop aku.. kalo tak.... ko akan menyesal!!!! so backoff!!!!!!!


3rd
- dlm aku tgh hangin dgn 2 perkara d atas.. aku plak dpersalahkan sbb ape?? alasan aku tak dgr radio.. kejadah haramnye... kemak la wehh.... aku kat opis nk dgr radio celah mane kat pc ni.. speker pun takde.. so mulot tu jgn ikot sedap rase nk bantai aku.. ckp bukan2.. then nk blaim team prob la ape la.. mngmt teruk la.. bodo la wehh... ko tu ape ko tahu?? nonggek cr laki... ko tu dh la lelaki.. sedar la sket.. nabi tak ngaku umat la wehh!!!!! aku msk2 tanye elok2 tak pasal aku kene.. tak pasal2 ko cr gaduh dgn aku tu ape hal???? ape mslh ko sbnr nye?? pakwe gei ko lari ker??? smpei ko jd mcm tu??? peliz la wehh... mcm tu nk bw msk jd team??? sori to say la.. g mampos lg elok... huh!


*so sory kalo mmg ada perkataan2 yg tak enak d bace d sini.. so sori.. aku sekadar nk lepaskan marah aku.. aku tensen.. aku tekanan.. so sory again..




peace (^.^)_v