Monday, December 1, 2008

mencari sesuatu

hahahahaha ini la namenye takde koje
ari tu me g midvalley. saje usha2 brg. smtr tgu nk amik cousin aku nk bw blk umah..
then usha2 la brg.. dr satu kedai ke satu kedai aku msk..

tp kesah ari ni byk ke arah teddy bear.... hehe

beso kn bear ni.. adehh.. berat sey nk dokong die.. nk tahu bape hg??
rm 459.00

fak u... kehkehkeh... fak u too.. lilalilalila

aku snap natang ni sbb nmpk cm cumil.. kehkehkeh...

ni plak aku tgk mule2 dr blkg... sungguh unik.. nmpk mcm pic montot.. hahaaha
ape kegunaan die? utk ltk tgn... sms memegang mouse..
hehe..







bmulalah pencarian bear yg besor2 dan cumil....

rm459

rm599

rm1200

rm89

rm449

rm439

bear kat bwh ni plak kn.. smbl aku jln2.. aku jumpe la 3 set ni... ni bear utk besday.. die ade sbyk 366 / 365 hari dlm setahun.. so, mane2 tarikh besday korg, sume ade tau...

teddy 16 jan (rm15.90)

teddy jan (rm10)

teddy 16 jan (rm8)

beg ni aku saje2 je amik pic.. sbb ade selipa kecik..
cumil je kan..


ni plak jln2 tgk kat bwh tu ade la autoshow mazda..
peerrrgghhh lawa lawa..

ni plak aku jln2 jumper la stroller..
harganya mak ehh.. lawa tu mmg lawa.. tp.. aduhh...

rm 3k

rm 4k

katil ni plak aku tgk kat mane eh.. hurrmmm theraphy mane tah.. lawa kan katil ni..
weeeeeee.......


pastu jln2 g pet wonderland.. tp dh lmbt.. sbb ms tu dh nk totop.. so tak smpt nk amik pic byk2..
cumil tak pic guinea bwh ni.. hehe..



begitu la kesahnye aku spjg menunggu cousin ku... adehh... letih gak bjalan pusing2 MV tu.. dh lame tak jln kan.. hehe



peace (^.^)_v

No comments: