Thursday, December 25, 2008

mende apekah ini???


aku g shah alam
odw blk aku jumpe natang ni
kat bulatan kayangan
kat tesco nun
tp apekah die??
rangka mcm rangka kapal tebang..
tp nmpk mcm cute la pulak
mende ni tak siap lg ni
ni br rangka

any idea?



peace (^.^)_v

7 comments:

sarilhafiz said...

itu Airod nak baiki pesawat Hercules kat Subang....
Pesawat tu terdampar kat padang pasir pastuh di bawa ke sini untuk di perbaiki.... padang pasir maner pun aku tak tau...

SYARIENARIFEN said...

DAN DAN LA KO...BAB MEPEK, KO NO 1..

EKEKEKEKEE...

NieyL said...

uh.. tuh mmg kapal terbang pon kn..
nk bwk repair..
mspk brite rse nyer..
huhu

Azhar Abdullah said...

Baca kat SINI

Bani said...

tu jamban begerak aku la syina, eee apa ko ni abeh terbongkar resie aku ngeh

SYARIENARIFEN said...

HUAKKK...JAMBAN BGERAK PLAK...

/ME TEPUK DAHI BANI LAJU2..

..::kaylizard::.. said...

rangko kapal torbang tu, nk repair kt airod..lam brita tv3 ade ckp, mlm bile krg pasti..agagagaga...