Sunday, June 14, 2009

TAG : jwb je la...

1. Kekasih saya adalah : si dia..

2. Saya sedang mendengar : asyik-amelina..

3. Mungkin saya patut: walk away..

4. Saya baru sudah : isap jari..

5. Beza rakan, sahabat, kawan : same je sume me tgk..

6. Saya tidak faham : ape yg blaku skang ni..

7. Saya perlu mencari: ketenangan.. perlukah ku mbawa diri?

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : salam...

9. Makna kehidupan : suka duka gembira bahagia kecewa merana beralah degil sume2 la..

10. Cinta itu adalah: penerimaan dan pengorbanan..

11. Saya paling suka : bw kete laju2.. besh...

12. Saya akan cuba : berubah jd saya yg dulu..

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : ntah..

14. Telefon bimbit saya : masih yg lama.. slagi leh guna.. watpe nk beli baru.. :)

15. Katil saya : tmpt saya beradu..

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : bile nk kawen ni? huurmmm.. smpei jodoh, kawen la saye..

17. Teknologi adalah : sst yg makin ari makin menarik..

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : msk je la.. bkn susah pun..

19. Semalam : saya tdo smpei lebam.. dr kul 4 pg smpei 9 mlm.. ok tak?

20. Hari ini : saya nk g anta boy blk asrama.. mama suh..

21. Malam ini saya akan : wat ape yg saya nk.. ntah.. tak tau lg..

22. Esok pula saya akan : pkkn ape saye nk wat plak..

23. Saya betul2 inginkan : dia menyayangi saya sebagaimana saya menyayangi dirinya..

24. Badminton atau futsal : badminton ok.. besh.. futsal? besh gak.. men sepak2 ni kn.. hehe..

25. Karaoke : ape??? karok??? acikkkk... jom karok!!!!

26. Kereta : kancil je.. tp kn.. me minat hyundai accent arr.. simple je kn..

27. Bilik yang terang atau gelap : terang?? gelap?? wahh.. ape tu?

28. Makanan jepun adalah : sushi.. i like..

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : abg la yg terakhir yg syg cinta n sayang..

30. Siapa yang anda tag : sape nk jwb tag besh ni?? sila la.. hehe..



peace (^.^)_v