Sunday, July 26, 2009

TAG : bahasa melayu

Syarat-syarat main tag ini :
Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
Tag orang yang telah men'tag' anda
Tag orang yg anda mahu tag.


0. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?

- men uno game kat irc

1. 2 jam yang lalu?

- lepak kat wahab cendol
- tgk bebudak sengal men poker..ekekekeke..

2. Anda suka

- tdo
- isap jari
- karok
- mentenet
- geget org [ sape dh kene geget kat lengan tu, padan muke ekekeke.. ]
- durian | manggis
- sushi
- berdiam diri

3. Minggu lepas

- ape me buat ek? atoii lupe dh....

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali

- ukiran jiwa [ awie ]
- friday night [ lily allen ]
- sume lagu2 yg me suke [ byk sgt la ]

5. Tiga binatang yang anda tak suka

- ular
- vavi
- anjing

6. Lima fakta tentang anda

- degil [ ya mmg me degil sgt ]
- cpt terasa [ sensitif sket ]
- mkn mkn mkn [ /me lapa... ]
- suke tdo | karok | amik pic sdr [ rsnye korg dh tau ni kot.. ekekekeke ]
- suke tgk bulan [ >.< ]

7. Tahun depan mungkin

- kawen kot [ ehek.. calon pun takde.. hehe ]
- ade kete baru [ wahhhh ]
- kurus ke [ hehe >.< ]

8. Saya tak reti

- nk bw kete pelan2
- kalo tak ngadap pc
- tdo tanpa bntl mucok
- tdo tanpa isap jari [ ehek ]

9. Saya pandai

- masak [ sket2 tu bleh la ]
- makan [ penting tu, food tester... ]
- majok [ /me tgk bulan.. ]
- geget org [ hahahaha ]

10. Kawan saya

- kwn ms skolah
- bdk irc
- bdk2 ym
- bdk portal | fb | fc | ms | tagged
- eh ramainye kwn saye [ hehe ]

11. Saya ada

- bntl mucok
- family yg me syg sgt
- kete kancil [ tu pun mama punye.. hehe ]
- anak2 yg cumil2 [ butters | cookies | otai | black | baby | sayang ]
- mcm2 lg..

12. Saya seorang

- siyes [ muke ketat ]
- penyayang [ ucehh ]
- manja [ >.< ]
- DEGIL [ sgt2 ]
- suka bkwn

13. Adik saya

- abg [ kete die dh mcm nk terbang dh.. ]
- boy [ suke men cubic ]

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)

- tenet
- karok
- membaca novel
- bw kete lelaju

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?

- lps spm kot..

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda

- im singel [ caye la... ]
- pendiam [ btol tak tipu.. ]

17. Saya rindu

- kwn2 lama
- bntl mucok kat dlm bilik tu
- sape ek???

18. Saya tak sabar

- nk men uno game blk.. tp portable harddisk me tgh scanvirus.. atoiiii...
- nk siapkn tag ni [ pjg gilerrrrrr ]
- nak kawen.. [ kawen? ehek..calon pun takde lg.. heh ]

19. 5 laman yang anda selalu layari

- asscrewz
- blog2 wajib [ syarienarifen | jomveteran | jandaduda09 | dll ]
- yahoo.com
- facebook | tagged | friendster | myspace
- mcm dh tlebey byk je.. ekekekeke...

20. Siapa yang anda mahu tag?

- acik
- nana
- kida
- mizi



peace (^.^)_v

No comments: