Saturday, November 7, 2009

apa yang perlu aku lakukan???

saat pgerakan ku kaku memandang mu, hati tdetik seketika memikirkn sst, apakah benar dikau masih menyayangi ku? atau pun ianya hanya mainan shj? perlukah daku bterus terang? perlukah daku btanyakn pd mu? apakah sbnrnya perasaan mu pd diri ku.. utk pengetahuan dirimu, aku tidak lg kuat spt dahulu.. yg trus mharapkan cinta dari seseorg yg ikhlas hatinya.. mmg tidak d nafikan, cinta itu tidak salah.. tp hati dan perasaan kita yg mudah berubah.. aku spt tidak tau bkata apa2.. aku spt kaku.. tidak lg fahami apa erti bcinta.. apa itu cinta.. apa itu syg.. apakah ianya kerna aku pernah menutup pintu hati ku, mbuatkn aku jd begini? diam tanpa bsuara.. mbiarkan takdir menentukn segala2nya... aku pasrah dgn apa yg akan blaku.. aku tidak bdaya utk mlawannya lg.. oh tuhan.. sesungguhnya aku senang bsamanya.. aku gembira bsamanya.. ttp aku seakan2 ilang.. takut.. takut utk kehilangan dia... apa perlu aku lakukan?? :(



peace (^.^)_v

No comments: