Thursday, March 17, 2011

Sesi Ubah Template Blog

setelah sekian lama template blog aku ni tak berubah.. so kali ni aku cuba ubah.. mgunakan template yg disediakan di blogspot sendiri.. mmg tgk tak byk pilihan.. n aku dpt yg ni.. tgk ok la kot.. or mayb aku akan ubah lg.. lame tak wat keje2 ubah blog ni.. kdg2 agak letih juga.. sbb kene ngadap die je.. tp xpe.. dh 3 thn usia blog ini.. dlm sedar tak sedar.. so mmg kene ubah la serba sedikit.. yg mana patut buang, aku akan buang.. yg mana patut kekal, akan aku kekalkan.. tgk keadaan.. aku pun tak tau mane nk kekalkan.. mane nk buang.. hikhik.. xpe.. pelan2 kn.. :) usaha tangga kejayaan... phewwww..


kalo kwn2 nk edit blog template.. bleh usha kat sini..

- Free Blogger Templates
- btemplates
- freetemplates

hat len2 nant aku jumpe.. aku listkan kat sini.. bleh gak korg gune skali kn.. :)




peace (^.^)_v

No comments: