Friday, April 22, 2011

Pulau Aur 4 : Jom Nek Pelaris 1

jumpe lg sume.. hehe.. smbg dr cite episod 3.. lps selesai sarapan sume.. go get ready nk nek bot.. ishishish.. mane bot kami ni?? masing2 menunggu penuh sabar.. pheeeewwww... tu dia.. mai dh.. Pelaris 1.. nama bot kami.. so mari angkat brg2 sume.. perjalanan akan dimulakan..




so semua dh ready atas bot.. ms atas bot.. ade bsama skali family mixie.. pun ade dtg sane.. meramaikn majlis.. waaaahhhh.. meriah dh.. lg ramai lg besh.. kan kan..

mcm2 gelagat aku tgk ms atas bot.. tu bot blom btolak lg tu.. masih menunggu pengesahan kastam.. die nk cek ape tah.. senarai name same ke tak dgn org yg ade atas bot.. itu ini.. ishishish.. xpe la kastam.. ko wat la keje ko dulu..

mcm bese.. aku dgn cam aku.. jln2.. sekitar bot.. jelajah siap sume ape isi bot tu..kwn2 yg kat blkg.. dh rilek2.. org pertama yg amik tmpt nk baring, hehe.. kerol ar.. sape lg. siap dgn spek itam die.. elok ja posing atas tilam.. hehe.. takut mabuk eh bang... huhuhuhuhu.. xpe.. tdo ar.. kang ok la tu..


jenuh gak menunggu bot jalan.. so aku kat dlm, borak2 dgn mixie n sue.. blablabla.. kasi setel pape patut.. walau pun ati panassssssssssss.. tp xpe.. rilek2.. dont spoil our mood.. ngeh3x.. smbl2 setel.. smbl2 usha lg bot.. phewwww... menarik bot ni.. Pelaris 1.. adalah salah sebuah bot utk Scuba Diving.. tp kami sewa utk bw kami jenjalan n p mancing.. hehe..

dlm pukul 845pg.. perjalanan dimulakan.. bismillahhirrahmanirrahim.. aku pun debar2 gak ni.. bila bot dh grk.. hrp2 takde pape blaku.. insyaallah.. mudah2an.. masing2 atas bot buat hal sdr.. ade yg dh mula pasang pancing.. kasi buat ape tu simpulan die sume.. aku nk menyebut pun tak reti.. hahhahha.. otai2 mancing sume tu.. peerrrgghhh... awal2 dh ready.. sue awal2 dh nek atas bumbung bot.. suke benor die dok atas tu..


abg lan.. awal2 lg dh msk dlm.. amik port baekkkkkkkkk punye.. ape lg.. tdo arrr.. hahhahahahaha... ramai yg tdo ari tu.. mayb keletihan.. sepanjang perjalanan dr kl ke mersing, tak tdo kot.. so amik kesempatan dlm bot, kasi lena.. muhehehhehehee..


bila lihat laut kebiruan.. uhhhh.. masyyuukkkk... sgt lawa.. tenang rasa jiwa.. bot bgerak kadar sederhana.. toleh kiri, toleh kanan.. laut.. ape nk wat ni eh.. abes satu bot aku dh jelajah.. borak2 dgn abg2 sume sudah.. dr blkg ke dpn.. atas sume dh g.. bwh? errr... laut kot.. huhuhuhu.. aleh2.. g kat pilot bot.. tanye die.. agak2 kul bape eh smpei.. errrr... aku tgk jam.. br kul 10.. hurrmm.. dlm kul 1 smpei la.. huaaakk.. kul 1?? lame lg kot.. br kul 10.. adoi.. memandangkan aku tak tdo lg.. so amik kesempatan la.. msk ke dlm.. kat kabin die.. port baekkkkkkkkkk dh tsedia.. amik bntl.. kasi baring la.. lena btol aku dibuai ombak laut..


zzzzzzzzzzzzzzzzzzz..




peace (^.^)_v

No comments: