Saturday, February 18, 2012

Pengorbanan Itu Perlu.. Walaupun Ianya Menyakitkan..

mornim.. assalamualaikum..

lame sgt aku tak jenguk sini kn.. apetah lg utk posting baru.. bz sgt kot.. huhuhuhu.. nwei, btemu kembali kite kat sini..

korg pe kabar? harap sihat hendaknye.. kesihatan juga salah satu sbb utk aku tidak bsama korg kat sini.. now ok sket dh.. alhamdulillah.. buleh la.. ok dr sblm ni..

kdgkala idop kita ni kejap kat atas.. kejap kat bwh.. kejap mood kite hepi.. kejap mood kita sedey.. lumrah kehidupan kn. yg perlu kita tempuhi..

mende la yg aku mepek ni.. huhuhuhuhu.. ntah la.. mood aku ke laut kot.. tu tak bape nk ok.. sedey ade.. terasa ade.. blur ade.. aihhh.. ape nk jd tah..

kite kalo bleh nk jd yg tbaek utk org yg kita syg.. walaupun kita tahu kita serba kekurangan.. tetapi cuba utk jadi insan yg sempurna.. mungkin tidak sempurna.. tapi cukup utk mbahagiakan..

sendiri aku perhatikan dia.. insan yg aku syg.. dialah racun.. dialah penawar.. kdgkala aku tfikir.. aku tak faham die ke die tak faham aku? ego? mungkin..

kdgkala beralah tu perlu.. tp smpei bile nk beralah.. kalo tetap nk tegakkan benang yg basah.. tanpa ingin mengakui kesalahan sendiri.. akhirannya, senyum.. tak perlu kata apa2..

syg punye pasal la.. pahit pun pahit la.. nk wat caner kn.. ke cmne kate korg? kalo si dia aje asik nk btol.. bkn kate kite ni asik nk btol aje.. bkn kate die asik salah aje.. tidak..

dlm perhubungan ni kene ade 'give n take'.. cemburu?? bkn ke cemburu katenye tanda sayang? dgn kite wahhhhh.. cemburunye melangit.. kalo dgn die, takpe plak.. mcm kite ni takde perasaan..

yg pentingnya hati.. tanam dalam hati.. hanya ada dia.. nape kite bleh nk jaga hati die, nape die takleh nk jaga hati kita? kalo die bgurau bleh.. ble time kite takleh.. bleh plak cmtu?

ntahla.. kdg2kala diam tu perlu.. pendam.. senyum.. pahit pun pahit la.. telan.. tp smpei ble? nk tgu die faham kita btol2? ke nk kite je faham die?

kesabaran yang tinggi dan kuat perlu ada jika hendak bercinta.. kalo tidak, mimp ngeri la.. sakitnya bcinta, sendiri mau ingat la..

pagi2 dh merepek aku ni.. yg penting, pengorbanan itu perlu.. walaupun ianya menyakitkan..

nwei, saya sayam mr dear so much..

jumpe lg nant.. nk g tgk dak2 tecit kat luar.. nk bg mkn minum.. nk bersihkan cage mereka..

zasssssssssssssssssss..

peace (^.^)_v

No comments: