Monday, February 27, 2012

PERKAHWINAN ANA RAFFALI & AZNAIM ABDULLAH

PERKARA : PERKAHWINAN ANA NUR HIDAYAH & AHMAD AZNAIM
LOKASI : MASJID AL-HIDAYAH, TAMAN MELAWATI
TARIKH : 25 FEB 2012 (SABTU)

ok.. kat sini aku up photo perkahwinan ana n naim tempoh hari.. mcm mane aku bleh ade sane? ana tu sepupu aku.. blah mama.. :) wokeh.. enjoy the photo..

kad jemputan kahwin dua2 blah pihak

ana d blkg tabir.. sblm majlis akad nikah


 kak iza wife abg saddiq

hantaran dari pihak perempuan kpd pihak lelaki

hantaran dari pihak lelaki kpd pihak perempuan

ana yg cantik manis bertudung

 
santeknye dieeeee..

simple kn pelamin.. :) tp lawa..

 
acara pertunangan bermula.. setgh jam sblm akad nikah..

nk kene berebut dgn mike2 ni tau.. huhuhu.. tak aci sungguh..

ketibaan pengantin perempuan aka ana

 
 ketibaan pengantin lelaki aka naim

 
 senyum eh.. dlm ati dup dap dup dap..

 
 majlis akad nikah dimulakan..
bismillahirrahmanirrahim..

 
 yg kat blah kanan ni pun dup dap dup dap agaknye..
takleh nk senyum dh ms ni.. hehe

 
 alhamdulillah..
dengan satu lafaz.. mereka sudah bergelar suami dan isteri secara sah..

 bersama mas kahwin RM 11,412



seom tangan.. >_<

seom dahi.. >_<

 nk grk blk umah kejap.. salin baju..
 
wokeh.. tu je photo yg smpt aku snap ms majlis kahwin ana n naim.. sbb lps acara mkn tu, aku n family kene grk blk kg.. jenguk maklong kat spital pilah..

nwei, enjoy those photo.. kpd kedua pengantin, semoga berbahagia kekal hingga ke syurga.. amin..

peace (^.^)_v

No comments: