Saturday, March 24, 2012

1Malaysia Chopper by Orange Country Chopper

assalamualaikum..

wohooohoooo.. haaaa.. yg ni btol2 aku teruja sgt2.. nk tau ape? korg bace kat atas tu pun korg tau dh kot.. 1Malaysia Chopper by Orange Country Chopper aka OCC!!! waaaaahhhhh.. aku ingat men2.. br smlm majlis pelancaran 1Malaysia Chopper yg d buat d PWTC..

giler arr.. sape tak kenal OCC!! mmg dr dulu lg aku minat tgk program diorg kat tv.. bese kat Discovery Channel ar.. mcm2 jenis moto la yg jenis chopper ni kn yg org tempah kat diorg.. mmg jenis satu dlm dunia la kirenye hasil ciptaan diorg ni.. haaaa.. mane tak bangganya aku bile tgk OCC dtg Malaysia.. apetah lg buatkan 1Malaysia Chopper.. hahahahaa.. mcm mimp pun ade beb!!

masih tak caya lg ckp aku??? korg tgk photo2 bwh ni.. utk korg sume.. layannnnnn..




20120323-082256 PTG.jpg

1Malaysia-Chopper-1


1Malaysia-Chopper-2

1Malaysia-Chopper-3

1Malaysia-Chopper-4

1Malaysia-Chopper-5

1Malaysia-Chopper-6





1Malaysia-Chopper-7

1Malaysia-Chopper-8

1Malaysia-Chopper-9

OCC ketika berada di Pulau Langkawi











hahahahahahaa.. rs cm tak pecaye kn.. tp.. percayalahhhhhhhhhhh.. hikhik.. cayalah!!!

peace (^.^)_v

4 comments:

tak bernama said...

modi motor jaguh je..jimat kos..

Saad ali said...



Hi. I wanted to drop you a quick note to express my thanks. I've been following your blog
for a month or so and have picked up a ton of good information as well as
enjoyed the way you've structured your site. I am attempting to run my own blog
but I think its too general and I want to focus more on smaller topics. Being all
things to all people is not all that its cracked up to be.

Real Estate Publicity
Multimedia Presentation
Corporate Presentation
3D Images

kamal said...

assalamualaikum....
saya suka tgk gambo moto tu..tapi bukan atok misai tu...kehkehhh.....

kamal said...

assalamualaikum....
saya suka tgk gambo moto tu..tapi bukan atok misai tu...kehkehhh.....