Sunday, July 20, 2008

hari busan aku

hurrmmm hari ni hari blur aku.. sgt2 busan..tak tau nk wtpe..bgn tdo kul 1ptg..uuiishhhh....ape la anak dare bgn awal cenggitu..akakaakaa...aku bgn awal dh....pastu tak tau nk wtpe, baring lg atas katil..golek sane golek sini..lebam aku dh..then bgn..ngadap pc..tgk mama n ayah blk...dr kenduri kawen...heh..aku dok ghenyeh je la..hurrmmmm...pastu br mand...then wt beger jap..nyam2.. sedapnye....aduhhh...

pastu dok ngadap pc ni lg...lebam la..tak tau nk wtpe dh..td aku dh gosok baju skolah boy..then mama ayah yg anto blk kat die..tu pun lg satu...geram aku..tak reti nk basuh n gosok baju sdr kerrrr??? smpei ke sudah mcm tu je..

tak tau nk tulis ape dh..sekian..maceh...heh

6 comments:

eMMe said...

ape arrr....atik utuk mmg cam blurr...
hehehehe...ape pun atik, atak arap atik ceria sokmo deh~

SYARIENARIFEN said...

OKEH ATAK UCUK..

HEEE....

eMMe said...

alang2 wat beger tu, buka la sato stall beger kat depan umah tikk..hehehe...

SYARIENARIFEN said...

ADEEHHH....TAKLEH GAK..
SBB DH ADE ORG JUAL BEGER DH KAT DPN TU...

Sembrol @Ryusgnal said...

aku cadangkan kalu ngko boring, pegi luar rumah buat la apa yang patut. kutip sampah ke, tebang pokok ke, senamrobik ke bagi kena cahaya matahari sket. baru cergas... he he cadangan je.

SYARIENARIFEN said...

ERRKK..
LALALALALA..
ADEHHH...OK GAK CDGN KO TU MAN..
TGK LA..MANE2 YG SESUAI AKU AKAN WAT...
HEHE....