Friday, August 8, 2008

08-08-08

TARIKH KERAMAT!!!!

skali seumur idop jumpe tarikh ni.. ape menarik eh dgn tarikh ni? aku pun tak tau...
tp tak silap aku la kan... tarikh ni adalah opening ceremony bg sukan olimpik 2008 di beijing, china.. wahhh.... besh kan... n jgn tak tau... sape yg btuah ade skali kat sane?? mr.crazee_kusanagi aka wafi.. die adalah salah sorg chef yg tpilih dan tlibat utk btugas d sane mewaliki malaysia utk mskkn mknan utk kontinjen malaysia d sane.. wah wah wah.. beshnye kan... bkn slalu dpt peluang cmni..

ape lg ehh?? hahhahhaa...tarikh ni jugak... td, aku kene bebel dgn mama, sbb dok dpn umah, kul 1 pg, sbb aku jumpe member aku.. sbb nk passing thumbdrive... sgt2 la cumil ini thumbdrive.. katenye br bli.. kat pc fair mgu lps kat klcc.. waahhh... siyes cumil...







rege rm25 je utk 2gb.. tkejut gak aku... ni yg rs nk kidnap thumbdrive ni.. itu empunye thumbdrive, bleh la ehh.. plz... i amik eh... u bli la laen.. lalalalalalala.... hehe.. ngamuk die kang.. hehe

oh ye kan.. aku lupe nk up pic karok.. heh.... karok 6jam nonstop... dgn futsal.. adehh... nant ade ms aku up arr.. ok bebeh.. peace... (^.^)_v

No comments: