Tuesday, December 23, 2008

kemelandaan TAG...

acik tag me plak..... heh

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- my family

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
- nasi daun pisang + sirap limau (fev..mamak tu tahu je aku suke minum air ape..heh) = rm9.60

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
- kt kg blah ayah... junjung pengantin siap... bdikir plak mlm tu.. peerrgghh... layan..

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
- hingga ke akhir hayat.. insyaallah..

5. Adakah anda dilamun cinta?
- cinta??? hurrmmm..... too complicated!

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
- dinner ku pd pukul 3pg.. tak ingat lak name restoran tu.. heh

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
- bapaknye lame aku tak bli buku.. adehh..

8. Apakah nama penuh kamu?
- errkk.. syariena arifen sudey....

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
- dgn mama.. tp kdg2 ayah..

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- johnny depp!!

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
- mai - tpot - yaya - acik - aziz - zan - emme - helmie

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
- ye.. sy memasukkan nya sendiri d dlm mesin... hehe

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
- mane ehh... blom tpk lg plak..

14. Pelukan atau ciuman?
- pelukan!

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
- kepala gila, suke karok, mcm agak degil sket, comey & anak 3!!

16. 8 perkara yang amat saya gilai
1. novel
2. ns kukus
3. karok
4. guinea pig
5. kereta
6. teddy
7. bergambar
8. :-"

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
1. didaaaa
2. wakakaakakakaa
3. cam siak!!
4. wakluuuu
5. pok kang
6. lalalalalalalalalala
7. wat ever
8. takde maknenye

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
1. dah
2. lama
3. aku
4. tak
5. baca
6. buku
7. dowh
8. heh..

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
1. inul daratista - kocok-kocok (acik, kita serupa....hehe)
2. 6itxh sense - tanpa
3. maroon5 - wont go home without you
4. mas idayu - cintaku 100%
5. avril lavigne - when you're gone
6. britney spears - get naked!!
7. nike ardilla - aku takkan bersuara
8. hoobastank - the reason

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1. jgn jd bodo!!
2. sukati aku nk wat ape
3. tdo itu besh
4. jgn degil buleh tak?? tp aku degil takpe..
5. syg mama ayah syg family
6. wat blog smpei lebam
7. blur
8. n blur lg..

20. Mari men'tag' 8 orang lain.
1. sLipar
2. mizz_teapot
3. hani
4. cookey
5.
anazwaheedy
6. eisya_dotdot
7. badrul
8. Cael



peace (^.^)_v

No comments: