Friday, April 15, 2011

Pulau Aur 1 : Pengembaraan Ku Bermula Esok

yeah yeah.. x sabar rasanya utk memulakan pengembaraan kali ni.. sbbnya? pengembaraan kali ni agak menarik.. sbb melibatkan destinasi yang akan dikunjungi adalah sebuah pulau, iaitu Pulau Aur, yang terletak di Mersing, Johor..

sblm ni mmg aku tak penah lg pegi pulau2 sebegitu, melainkn 2 pulau yg dh popular sgt2.. dh bese sgt pegi, iaitu, Pulau Langkawi dan juga Pulau Pinang.. hahahhahaha.. tu yg agak excited sket ni.. mudah2an dipermudahkan perjalanan nant ke sane.. insyaallah..

so team2 yg akan ke sane nant seramai 15 org.. ade lelaki ada perempuan..

nant jumaat malam, semua wakil yg dari sepang, akan bkumpul di nilai, dan akan jumpa semua wakil dr kl di petronas RnR seremban.. then akan trus bgerak ke destinasi.. iaitu, Mersing.. dan seterusnya.. Pulau Aur..

aku tak dpt la nk bygkn mcm mane aku kat sane.. tanpa internet.. tanpa adanya line telefon.. pheeeewwww.. tak dpt aku nk bygkn.. adoiiii.. tp ok gak tu.. kate nk rehat kn.. rehatkan minda dari semua2 tu..

yg beshnya kat aur tu nant kn.. aku tak idamkan sgt snorkling la.. scuba la.. tu nant2.. tp yg aku idam2 kn sgt la kn.. nk g mancing!!!!! yeaahhh.. cm lawak ja dgr kot.. mancing? duhhhh.. ha lorhhh.. kalo bab mancing.. sbnrnya mmg aku tak reti la.. tp penah la ikot mancing.. takat kolam tu.. penah la cube.. tp ni mancing laut.. hohohohoho.. dgn ombak sume.. kang ade yg mabuk laut kang.. hahahahahahaha.. tu yg aku nk cube tu.. cuba cmne rasa mancing laut.. cmne rs dpt ikan.. walaweeehhh.. mudah2an aku tak mabuk laut la ye.. hehe

3 hari 2 mlm.. ape nk wat sane eh? mcm2 aktiviti sbrnya akan ada kat sane.. sume tlh d aturkn.. ingin rasanya aku update ape aku wat kat sane selalu.. kalo la tibe2 ade plak line tenet kat sane kn.. dont worry.. akan aku update selalu.. hehe.. kalo takde, nmpk gayenye.. tgu aku blk tnh besar la jwbnya.. hari isnin tghari br nk kuar dr pulau.. ptg br smpei Mersing.. huhuhuhuhu.. pastu br nk btolak blk kl.. lame lg kot nk smpei.. hahhahahaaha..

ok.. aku nk rest.. nant nk kemas2 baju lg.. akan menyusul part 2 plak.. ade ms nant.. aku on9 n update..

selamat malam semua.. muuuaaahhh..





peace (^.^)_v

No comments: