Sunday, April 24, 2011

Pulau Aur 7 : Malam Pertama Di Aur

selesai sudah bab mancing malam.. btol2 pengalaman sungguh.. mmg tak rugi aku ikut.. hehe..



dlm kul 1pg.. dh blk ke teluk sebukang.. blk2 chalet, tgk ade yg tak tdo lg rupenye.. abg lan n kerol dok borak2 bwh pokok lg.. kami2 yg br blk dr mancing ni, trus g kt tmpt mkn.. supper seketika.. wat air panas.. mkn roti.. makan meehun goreng.. layan sungguh.. lapar ye. hehe..

 

 

ade la sejam lebey kot borak2 ctu.. hahhahahahaha..lawak2.. smpei kuar la petua namo mabok.. kalo namo mabok kn, ikat getah kat pale tut.. wahhaahhaahahaaha.. cm toek je petua.. kahkahkahkah.. bdekah2 dok gelak.. sengal kula2 sungguh diorg.. agaagagagagaggaa.. xbuleh belah sungguh.. tp pale ngam sume.. mmg besh!!

len2 sume dh beransur msk tdo.. aku tkapai2 masih takleh nk tdo.. sib bek ade peneman.. dia la racun.. dia la penawar duka lara.. uhuk.. sygnya aku pd dia... Tuhan saja yg tahu.. hurrmm.. segalanya telah ku perkatakan pdnya.. ku harap dia mengerti.. hurrrmmm.. tak tau la lps ni cmne.. idop aku tanpanya.. :(

ok ok.. close story ttg tu..

lepak punye lepak.. borak punye borak.. kul 440pg br aku msk bilik.. sejuk berembun d luar.. slmt mlm syg.. slmt mlm cinta.. nyenyak tidur ku mlm ni.. :)




peace (^.^)_v

No comments: