Saturday, June 4, 2011

Cek Itu Cek Ini.. ohh ohh..

smlm aku odw blk.. pale aku mmg sakit sgt dh.. dlm ati aku pk.. mmg sah naek tekanan darah aku ni.. xpe la.. aku drive bese je ar.. tak layan sgt.. ingat mkn panadol.. leh ar tahan sket kot..

smpei je umah mlm td.. aku cek tekanan darah aku..


yg ni result mlm td.. agak tinggi.. padan la sakit sgt.. smpei tengkuk aku pun sakit.. hurrmm..

then bila aku bgn pg.. aku cek skali lg.. result die mcm ni..


aku cek jugak gula dalam darah.. sbb lama gak aku tak cek.. tools die mcm kat bwh ni.. hohohoho..


result gula aku : 4.7

ok la kot.. sbb normal katenye 6.. jgn kurang lg dh la.. aihhhh... aku ni dh la pentakut nk kene tembak jaru tu.. mula2 buat salah.. pastu mama aku tunjukkn mcm ni buatnye.. adoii.. kene tembak lg jari aku.. adehhhh.. denyut2 d buatnye.. heh..

pasal sakit pale tu.. tgk tekanan darah tinggi.. si dia suh aku g cek spital.. tp bese la.. aku ni kn degil.. lalalalala.. nant ar... takut g cek spital.. nant byk lg mende sakit len yg kuar.. huurrrmmm..




peace (^.^)_v

4 comments:

blackroses said...

ada darah tinggi dan kencing manis ke dik?

SYARIENARIFEN said...

XDE PUN.. CEK SBB SAKIT PALE JE..

.dida mumin♥ said...

wah!
kan mudah klu boleh cek sendiri...

p/s: melawat & memfollow balik..thanks..

SYARIENARIFEN said...

A AH.. MMG SENANG KALO DPT CEK SDR KAT UMAH.. ITU LG MEMUDAHKAN..

DIDA, ME DH FOLLOW DH. :)